[Utrecht] Verklaring van ondersteuning moet je tekenen op het stadskantoor!

Bart Overkamp boiert at boiert.eu
Thu Jan 19 09:48:27 CET 2017

Toevallig sleep ik mezelf vandaag toch naar het stadskantoor voor een
afspraak. Maar ik wil ook nog even pissen tegen het feit dat mijn naam
dan weer niet op het formulier is gekomen, ik vorige week twee uur in
mijn eentje in Lombok zat en ik nu wel posters heb maar totaal geen geld
om lijm te halen.

Oja en ik ben ziek.

he-he, dat is er uit.

Wel zin in het piratenweekend volgende week. Wie komt?