[Utrecht] Plaatsen in de gemeente Urecht waar geplakt mag worden

Bart Overkamp boiert at boiert.eu
Wed Jan 18 18:46:24 CET 2017

Ik heb ze ook nog niet zien staan, maar ben ook niet buiten gekomen vandaag.

Had wel de kaart van vorige keer afgemaakt
https://www.scribblemaps.com/create/#id=piratenpartijutrecht +kml voor
navigatie oid.

Zoals het er nu naar uit ziet doe ik morgen ook nog niets. Helaas.

Verder zijn de vrije plakplaatsen hier te vinden:
https://www.utrecht.nl/fileadmin/uploads/documenten/4.ruimtelijk-uitvoering/Vergunningen_openbare_ruimte/Locaties-van-vrije-plakplaatsen.pdf