[Utrecht] [Ticket#2016121810000039] ten aanzien van bestuur / samen optrekken ?

Marco van Hulten marco at hulten.org
Tue Jan 17 11:19:22 CET 2017

Hoi Bart,

Op di 17 jan 2017 09:48:50 CET schreef Bart:
> Wil ze op zicht wel helpen met een nieuw ontwerp voor de website...
> Ik stuur een mail.

Let wel, ze vragen daar niet om (toch?).

Het huidige ontwerp van hun webstek is wel wat ouderwets; je kunt het
zeker wel voorstellen als het je leuk lijkt.

Inhoudelijk: humanisme is goed, maar standpunten zijn veel open deuren.
Maar belangrijk genoeg dat zij zich daar mee bezighouden.

Doorklikkend naar Humanistisch Verbond [1] valt mij op dat het recht op
zelfbeschikking (hetzij wat verwarrend ingepakt met kopjes als "plicht
tot leven" en "leven als intrinsiek waardevol") een belangrijk beginsel
van het Humanistisch Verbond is.  Dat komt wellicht overeen met wat de
meeste Piraten vinden.

[1]: http://www.humanistischverbond.nl/beginselverklaring-humanistisch-verbond

Maar verder lijkt mij inhoudelijke samenwerking niet heel voor de hand
liggen.

Marco

--
Www: http://marcovan.hulten.org/index