[Utrecht] Posters en flyers

Nils Vogels nils at familievogels.nl
Thu Feb 23 18:14:06 CET 2017

Harrr!

Gisteren heb ik mijn verzameling posters en flyers aan kunnen vullen, en
heb nu voor iedereen die interesse heeft:

- A1 Ancilla met ooglapje
- A2 Ancilla met ooglapje
- A3 Ancilla met ooglapje (niet voor gebruik buiten, glossy print)
- A5 Flyer "1984 is geen instructieboekje"
- A6 Flyer Ancilla met ooglapje, witte achterkant
- A6 Flyer Ancilla met ooglapje, speerpunten achterkant

Laat me weten wat je nodig hebt, en wanneer!

In de regel ben ik op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag op Utrecht
CS/Hoog Catherijne, en iedere dag in Leusden.

Grrrr,

Nils

(contact me even via mail voor adres, tijd, signal, etc.)