[Utrecht] [Kieskring8] Rondje posterplakken Leidsche Rijn / Stichtse Vecht

Sebastiaan Visser svisser at digimago.nl
Tue Feb 7 20:35:23 CET 2017

Hoi Tom,

Lijkt me een goede zet, graag! Ik moet alleen wel de posters nog ophalen
bij Nils en was van plan dat donderdagavond te doen. Zullen we 20:00
starten met plakken? Dan kan ik voor die tijd even op en neer naar Nils.

Afspreken bij de parkeerplaats van NS Station Leidsche Rijn? Vanaf daar is
er een rondje te rijden langs alle borden en dan hoef jij niet de hele
Vinex door :)

Het krat is om de behanglijm in te doen -> een emmer valt om in de auto en
een dicht rechthoekig krat is lekker stabiel. De lijm is gewone behanglijm,
dus uitwasbaar zolang het niet indroogt. Ik zorg voor een goede keukentrap
zodat we op hoogte kunnen werken. Geef anders even een belletje, dan
sluiten we alles wel even kort.

@Nils: Kan jij voor ons 22 stuks A3 (is aangeraden in Gemeente Utrecht) en
13 stuks A2 (voor Maarssen en wat er nog volgt in StichtseVecht) klaar
leggen? Ik heb geen idee wat ik op donderdag met Tom geplakt krijg en op
vrijdag met Paula, maar laten we vooral niet te krap inzetten. In het
ergste geval ga ik volgende week nog een avond op pad.

Groet,

Sebastiaan
0624767528