[Utrecht] Utrechtse Piraten

Bart Overkamp boiert at boiert.eu
Tue Feb 14 00:30:29 CET 2017

Eens, en tot nader bericht hoeven we onze vrije valentijnsavond ook niet
op te geven. Ook de campagne neemt een dagje vrij.

Blijft wel, iets waar ik toch echt hulp bij nodig heb. Plannen van een
Politiek Café.
Café Averechts is beschikbaar als locatie. Gerund door vrijwilligers en
redelijk bottom-up dus dat sluit mooi aan.

Tom, als lid met de meeste (levens) ervaring, en nu recent met het UWV
(of is het UVW?), welke regels hebben wij in Nederland en welke zouden
we zonder kunnen/willen. En misschien een beetje kijken naar wat er dan
wel nodig is. Is dat een idee waar je een kwartiertje mee zou kunnen vullen?

Hoe ontstaan regels, allergische reactie of nodig kwaad, en hoe komen we
er van af als ze niet meer "nodig" zijn lijkt mij een leuk thema voor de
avond. Waarom moeilijk doen als het ook simpel kan.

Of heeft iemand een ander (beter) idee?

Goetens!

Bart