[Utrecht] Beplakte locaties Utrecht

Vogels, Nils nils at familievogels.nl
Sat Feb 11 23:36:34 CET 2017

Hey Jan-Willem,

[Ik knip de algemene vrijwilligerslijst eraf, daar staan zoveel mensen
op]

Jan-Willem van der Leest schreef op 2017-02-11 18:27:

> Helaas kan ik het bestand op de web site niet aanpassen en weet niet
> naar wie ik het moet sturen. Dus stuur ik het naar iedereen in de hoop
> dat iemand het wel weet.
>
> <knip lijst>
>
> Er was dus al geplakt op sommige borden maar wie deed het en waarom met
> oude posters? De QR code werkt niet meer.
> En sommige posters lagen er al weer af.

Heel erg bedankt voor al het plakwerk! Ik heb de lijst bijgewerkt, je
kunt hem vinden op
https://wiki.piratenpartij.nl/tk2017:posters:plaklijst_utrecht

Inmiddels bijna 100 plakplaatsen van een mooi paars ooglapje voorzien,
en we hebben al 62% van heel de provincie onder handen genomen!

De posters die er weer aflagen, heb je die opnieuw geplakt, of in ieder
geval de gesneuvelde posters meegenomen? En weet je toevallig nog welke
dat waren? Dan kan die plakker even een beter bakje lijm gaan halen :)

Ik gebruik zelf trouwens Bison Extra Sterk kant en klaar, in een
makkelijk emmertje.

Gr,
Nils