[Utrecht] Utrechtse Piraten

Nils Vogels nils at familievogels.nl
Fri Feb 10 11:57:48 CET 2017

Ha, Bart!

Er is natuurlijk altijd https://utrecht.piratenpartij.nl :-)

> Onderwerpen kunnen zijn:
>
> Gecoordineerd posters plakken
>
> Een kroegmeet organiseren / Politiek cafe
>
> Diverse politieke platformen
>
> Brainstormen over:
>
> Alle mogelijke onderwerpen die relevant zijn voor de campagne.
>

> We stellen twee momenten voor: Dinsdag 14 of Vrijdag 17 februari, om 8
> uur allebei.
>
> Wij regelen een lokatie, maar als je een idee hebt dan horen we dat graag.
>

> Geen svp door wanneer je niet kan.

Helaas, in verband met kinderbedtijd kan ik niet voor 20:30-21:00
vertrekken vanuit Leusden. Ik kan natuurlijk wel later op komen dagen?
Qua locatie: Gezellig, niet teveel achtergrond geluid, rum, dan is het
al snel goed bij mij :)

Arr!
Nils