[Utrecht] Utrecht Digest, Vol 10, Issue 4

Bart Overkamp boiert at boiert.eu
Wed Feb 8 14:07:59 CET 2017

Hoi Tom,
On 07-02-17 12:45, duindamt at xs4all.nl wrote:
> Hallo Bart,
>
> Komende woensdagavond kan ik niet bij politiek café Averechts zijn.
Prima, ik ga toch alleen maar spioneren/p(i)raten, we moeten nog een
datum prikken om er zelf te gaan staan. Lijkt me leuk als je erbij bent.
> Een publiek heb ik niet voorhanden maar ik kan wel werven.
> Bijvoorbeeld door op zaterdag (met een kraam) op de Stadhuisbrug te
> staan, mensen aan te spreken en evt voor een politiek café uit te nodigen.
Dat zou super zijn! Helaas kan ik zaterdag niet. Maar ik kan niet
geloven dat je er alleen zou hoeven staan.
> Welk PPPN-issue is aantrekkelijk voor Utrechts publiek,
> een klassiek piratenthema zoals internetprivacy?
Ik zit te denken aan het basisinkomen, waar dan wel mee geëxperimenteerd
zou worden maar wat nu een beetje weg lijkt te glijden uit de aandacht
van de wethouders. Maar eigen inbreng is zeker welkom!
> Hoeveel piraten zijn er verder beschikbaar om dit soort dingen te doen?
Allemaal!

> Groet, Tom

Saluut! Bart

ps..
Tom, van het piratenweekend Tom? Leuk dat je er bij bent!