[Utrecht] Kroegmeet Utrecht oktober

Rogier Huurman rogier.huurman at gmail.com
Wed Oct 19 22:33:05 CEST 2016

Ik ben er nu achter dat gmail besloten had alle mail van
@piratenpartij.nl-adressen in mijn spam te gooien, en daardoor heb ik een
hoop belangrijke berichten gemist. Desondanks was het een leuke avond met
zijn tweeën (Roland en ik). We hebben over een hoop onderwerpen gepraat,
vooral over onderwijs en privacy.
Deze zaterdag is om 13:00 een grote anti-TTIP-demonstratie in Amsterdam. Ik
ga er heen, het zou mooi zijn als Utrecht net als vorig jaar
oververtegenwoordig is.