[Utrecht] Kroegmeet om kennis te maken met relatief onbekende kandidaten kieslijst

Rogier Huurman rogier.huurman at gmail.com
Wed Oct 5 22:42:35 CEST 2016

Hier een lijstje prikkelende vragen in acht verschillende thema's.

Economie: Wat kan Nederland doen om de volgende Google/Apple/Facebook hier
te laten ontstaan?
Sociale zekerheid: Wat is over vijftig jaar de pensioenleeftijd?
Internationale politiek: Wat voor verdrag moet Nederland met Oekraïne
ondertekenen?
Digitale veiligheid: Hoe verlagen we de cybercriminaliteit?
Gezondheidszorg: Met wie mogen mijn medische gegevens gedeeld worden?
ICT-beleid: Waarom mislukken zo veel ICT-projecten van de overheid?
Onderwijs: Noem één wijziging in het schoolsysteem die je zou invoeren.
Financiën: Moet de staat banken redden bij een financiële crisis?