[Utrecht] Bijeenkomst

Another Dimension 3D Visualization and more david at anotherdimension.space
Fri Aug 19 10:06:22 CEST 2016

Hallo iedereen,

Dit voorstel had ik de nacht zelf al naar Rogier gestuurd maar nog niets
gehoord, dus ik stuur het maar naar de lijst, met ook de vraag of er regels
zijn met betrekking tot gebruik van deze lijst.

Bij deze mijn voorstel voor een kennismakingsavond voor studenten maar ook
andere Utrechters waaronder ook de buitenlandse gemeenschappen als we
genoeg kunnen flyeren.

Ancilla start de bijeenkomst door in te gaan op de speerpunten en daarnaast
te vertellen hoe de partij verder als een innovatief en democratisch geheel
met andere politieke vraagstukken om gaat. Dit misschien gevolgd door een
open vragenrondje voor de bezoekers die nog iets anders over Ancilla en/of
de partij willen weten.

Na deze openingen zou ik voorstellen om iets van drie politieke
vraagstukken die nog niet zo ver zijn uitgediept in het programma te laten
introduceren door een expert en de mensen die enthousiast zijn over de
partij en een van de vraagstukken uit te nodigen om onder leiding van de
betreffende expert verder te discussiƫren. Aan het eind van de discussie
kunnen de experts/discussieleiders dan aan iedereen vertellen wat er uit
gekomen is.

Dan een slotwoord en uitnodiging om lid te worden, gevolgd door borrel.

Op de flyer voor die avond zou iets kunnen staan van "Kom kennis maken met
de Piratenpartij! Ontdek een nieuwe vorm van samen politiek bedrijven en
help mee ons programma op de volgende punten uit te diepen: punt 1, 2, 3

Dan een programma voor de avond en ergens groot het gezicht van Ancilla.

Laat maar weten of je het wat vind, verbeteringen hebt, of iets totaal
anders in gedachten had :)

Groeten,

David Anthony