[Utrecht] Verslag kroegmeet woensdag 17 augustus

Another Dimension 3D Visualization and more david at anotherdimension.space
Thu Aug 18 00:31:09 CEST 2016

Hallo,

Het was me een zeer aangename kroegmeet die me enthousiast heeft gemaakt om
bij te dragen. Zal even mijn gegevens aanvullen: David Anthony, 31, na mijn
studie Aardwetenschappen/Fysische geografie BSc gevolgd door Hydrologie
MSc, 3 jaar in dienst geweest bij LievenseCSO voor het maken van 3D
graphics en animaties. Sinds januari freelancer dat langzaam is over gegaan
in een jaar vrij nemen. Website (onafgemaakt):
http://anotherdimension.space/

Bij deze alvast foto's van eerdere bezoeken aan NUtrecht:
https://goo.gl/photos/ytZUC8rJfdT1zgMF7
De grote zaal is volgens mij tussen de 400-800 euro afhankelijk van wat
voor type organisatie het betreft. Ik heb Ad de oprichter van NUtrecht als
eerder gesproken voor een ander event en zal even het contact weer aanhalen
en informeren.

De locatie is vlakbij station Zuilen, als mensen de laatste trein van daar
missen moeten ze wel ongeveer 30min lopen om bij Centraal en het nachtnet
te komen.

Groeten,

David