[Rotterdam] Fwd: Debat 9 maart Brielle

bas.dieleman op piratenpartij.nl bas.dieleman op piratenpartij.nl
Di Mrt 7 08:40:16 CET 2017

Hoi Wim,

Mooi dat jullie komen, ik licht de organistie van het debat in.

Ik wordt overigens dagelijks bedolven onder een enorme hoeveelheid
mails, dus lees soms niet alles en/of tijdig. Mocht er nu nog iets
belangrijks voordoen i.v.m. het debat van aanstaande donderdag, bel dan
gerust.

Groet,

Bas
+ 31 6 53 25 87 73