[Rotterdam] BBQ

wim.dool op piratenpartij.nl wim.dool op piratenpartij.nl
Za Mrt 4 23:11:53 CET 2017

Henk ,

Wat een leuke reactie!

Ik moet nog een datum prikken zelfs de boer(Freek Ampt) weet nog niks.

maar we hebben dan een organisatie comité.

De boer heeft zelf geen camping maar vanuit de gemeente Korendijk wordt
al jaren gefaciliteerd dat aan het Spui mensen hun tentje kunnen
opzetten Naam Costa del Spui Er schijnt stroom en water te zijn. IK wil
best gaan informeren daarom heb ik Rene ook ingekopieerd die woont in
het dorp en weet er meer over.

Ik begrijp dat er een vereniging is :

https://www.facebook.com/Costa-del-Spui-519106448144419/

https://www.youtube.com/watch?v=G9V3_nmaWiE

https://hoekschewaard.wordpress.com/2010/06/30/costa-del-spui-en-de-canarische-weilanden/

Het kamperen zal niet veel kosten. de barbecue moeten we een prijs
overeenkomen met Feek en Marleen zijn vrouw. Ben niet echt bevrined maar
volg ze al jaren sinds 1998.

Ze zijn van intensieveschapenhouderij gegaan naar eko-boerderij. Het
rundvlees smaakt als wild geen geintje.

Qua datum zou ik denken aan de zaterdag voor pinksteren 3 juni2017
of10juni.

ga je later dan zijn er mensen met vakantie.

website is www.natuufreak.com [1]

Greoten Wim

Links:
------