[Rotterdam] Fwd: Re: afmelden plakplaatsen

Geert-Jan geertjan op piratenpartij.nl
Zo Feb 26 22:31:02 CET 2017

Hoi Wim,

Zelf ga ik geen tijd hebben voor HvH.
Vrijdag ben ik ook naar Berkel geweest, locatie info klopt geen hout
van. Her en der maar wat creatief geweest met plakplaatsen ;-) ben ik er
niet voor niets heen geweest. Ik wil komende twee weken vooral mijn plak
aandacht bij Delft en de TUwijk houden. (vrije plakplaatsen zijn vaak
van korte duur)
De rest van Lansingerland moet nog. Ook nog checken waar de verplaatste
borden borden nu wél staan. Staat niet op de site van Lansingerland dus
even op bellen tel: 14 010.

Welke Rotterdammer wil Lansingerland en of HvH gaan doen?

Ga vooral zaterdag naar Zeeland. (Is Goeree al klaar dan?)

Met vriendelijke Arrrrh!! Geert-Jan

E: geertjan op piratenpartij.nl
W: delft.piratenpartij.nl