[Rotterdam] Artikel in de RandstandVandaag

Navid Seyed Majidi navidsmajidi op gmail.com
Wo Feb 22 11:38:42 CET 2017

Hoi Rotterdamse piraatjes!

Ik krijg een bericht op Facebook van Sigrid Burg, met de volgende vraag:

"Ik schrijf een artikel voor randstadvandaag van de Erasmusjournalisten
over de verkiezingen en ik word erg blij van de couchsurflink van de PP. Ik
vind dat zo'n tof idee dat ik daarover zou willen schrijven."

Kan iemand dit verder oppikken? Ik heb namelijk geen idee waar ze het voer
heeft en ben nog maar een groentje-piraat :D

Cheers!
Navid