[Rotterdam] Fwd: piratenpartij campagne tbv verkiezingen 2017

Dimitri Lagrand lagrand010 op gmail.com
Ma Sep 5 10:48:55 CEST 2016

Beste Piraat,

Ik zou mijzelf heel graag inzetten voor de PP.
Maar ik ben momenteel werkzaam in China voor minimaal een jaar.
Dit is wel het moment voor de PP om aan zetels te komen. En zeker met onze
lijsttrekker.

Met vriendelijke arrgh,

Dimitri Lagrand

Op dinsdag 26 juli 2016 heeft Rico Brouwer | PPNL <rico op piratenpartij.nl>
het volgende geschreven: