[Rotterdam] Opvolging Rogier / Provinciale verkiezingen

Geert-Jan piraat op wyna.nl
Za Sep 27 21:31:41 CEST 2014

Hi Wim,

Tuurlijk ben ik je niet vergeten. Ga je ook verhuizen naar een andere
afdeling?
Op Proviciaal gebied is er nog amper voortgang. Er zou een aftrap
meeting georganiseerd worden, maar dit is nog niet gelukt. Wel komen er
as vrijdag een paar mensen van Leiden en Den Haag naar de Delftse
kroegmeeting. Ik heb daar de provinciale staten maar weer op de agenda
gezet: https://pad.piratenpartij.nl/p/5ekroegmeetdelft

Je bent van harte welkom.

Geert-Jan