[Rotterdam] Opvolging Rogier / Provinciale verkiezingen

Guido den Broeder g.den.broeder op hccnet.nl
Do Sep 4 22:18:02 CEST 2014

Dag Geert-Jan,

Ik heb pas tijd als ik verkozen wordt, niet eerder. Dat is omdat ik dan een
inkomen heb.

Groetjes,

  Guido

----- Original Message -----
From: "Geert-Jan" <piraat op wyna.nl>
To: "Rotterdam Maillijst | Piratenpartij" <rotterdam op lists.piratenpartij.nl>
Sent: Thursday, September 04, 2014 10:01 PM
Subject: Re: [Rotterdam] Opvolging Rogier / Provinciale verkiezingen

Hi Guido,

Mocht je gekozen worden op een kandidatenlijst, dan wordt er veel meer
tijd van je verwacht dan je voor het draaiend houden van een lokale
afdeling nodig hebt. Zie:
https://wiki.piratenpartij.nl/campagnedraaiboek

Als je weinig tijd hebt kun je een afdeling met redelijk kleine
inspanning levend houden, door 1x maand in de kroeg te gaan zitten en
dit tijdig te laten weten. (mailing list, website agenda, twitter,
facebook)  En hopelijk duikt er dan wel iemand op die je kan helpen of
zelfs de coördinator rol wil overnemen. En ik wil best wel eens een
biertje komen drinken ;)

Geert-Jan