[Persbericht] Piratenpartij - De Groenen pleiten voor digitale kandidaatstelling politieke partijen

Persberichten Piratenpartij persberichten op lists.piratenpartij.nl
Ma Okt 16 16:04:21 CEST 2023

Piratenpartij en mailinglist die niet goed gaat. Dat geeft te denken.
Ik wil graag uitgeschreven worden.

Met vriendelijke groet,
best regards,

Erik Bouwer
redacteur/uitgever Ziptone

W www.ziptone.nl
M +31 6 51061385
T @ziptone_nl

*100% klantcontact*

Blijf bij in klantcontact en schrijf je in voor de Ziptone nieuwsbrief
<https://bizzwords.email-provider.nl/memberforms/subscribe/standalone/form/?a=rt3dz3ma1t&l=emqp43aavs>
.

Op ma 16 okt 2023 om 15:52 schreef Persberichten Piratenpartij <