[Onderzoek] Fw: Waarschuwing: Het kan ook u gebeuren Ik mag mijn Onschuld niet bewijzen Normaal ? Ondanks mijn beloning van 100.000 euro, wie weet waar ik schuldig aan ben. En dat al vanaf 1999.

J. van der Meulen l.vdmeulen06 op knid.nl
Vr Aug 14 12:43:05 CEST 2015

From: J. van der Meulen
Sent: Saturday, July 25, 2015 6:22 PM
To: mailto:l.vdmeulen06 op knid.nl
Subject: Fw: Waarschuwing: Het kan ook u gebeuren Ik mag mijn Onschuld niet bewijzen Normaal ? Ondanks mijn beloning van 100.000 euro, wie weet waar ik schuldig aan ben. En dat al vanaf 1999.

From: J. van der Meulen
Sent: Sunday, July 19, 2015 8:52 AM
To: mailto:l.vdmeulen06 op knid.nl

From: J. van der Meulen
Sent: Thursday, July 02, 2015 9:42 PM
To: mailto:l.vdmeulen06 op knid.nl

From: J. van der Meulen
Sent: Thursday, July 02, 2015 9:34 PM
To: mailto:l.vdmeulen06 op knid.nl

   Gerechtelijke dwaling  dat zijn de reacties na het lezen van onderstaande gaarne uw reactie

                         klik op : Mening over Rechters en advocate - De Doorzetter

                                                Lees hier de reacties van de rechters op de laatste Rechtszitting

             klik op :    http://www.dedoorzetter.nl    klik ook op de banner  en lees onder de spotprent (Rijksrecherche)

Klik op: Ik ben genaaid - De Doorzetter     dit was mijn reactie, en mijn Beloning 100.000 euro maar is nog steeds niet  afgehaald

   Tijdens de laatste Rechtszitting heb ik dan ook de rechters laten weten, dat ik in 1 groot Crimineel Circuit terecht ben gekomen.
                                                            Hij antwoorde mij woordelijk, dat woord wil ik hier niet weer horen.
Ik antwoorde:  Mijnheer de rechter,  ik zou er geen vriendelijker woord voor kunnen bedenken, nogmaals 1 groot Crimineel circuit.
                                 Hij antwoorde, nog 1 keer en dan ga je er uit, toen was het mij wel duidelijk, en ben vertrokken.
           Ik heb nog geprobeerd, om de gegevens van mijn site  WWW.DEDOORZETTER.NL  aan de rechters te overhandigen.

Hij nam ze in ontvangst, maar gaf ze meteen terug,  met de woorden, ik heb geen belangstelling,noemen ze dit Waarheidsvinding ???
                                         Ik heb nog even in de deuropening gestaan, en naar deze rechters gekeken
     Maar die keken de andere kant op, Toen ben ik maar vertrokken, ook bij deze rechters mocht ik mijn Onschuld niet Bewijzen.

                                                                                                                          Klik op :
                                               Leugens bedrog smaad en laster - De Doorzetter

 Klik op Politie Haaglanden link 195 – Dedoorzetter net als politie te Dokkum bang voor de waarheid.
klik eerst op : WWW.DEDOORZETTER.NL   Staat uw naam ook bij deze Leugenaars en Geldwolven?
        klik op de Banner 2 leugenaars waren de gangmakers Lees onder de Spotprent  Rijksrecherche.
  klik op :       Ik ben genaaid - De Doorzetter       vanaf 1999       Beloning 100.000 euro.
  klik op :    Eerste brief van J de Vries - De Doorzetter      Brief is van UNIVÉ   ( Leugens)
  klik op :    Eerste uitspraken 14 - De Doorzetter      Lees hier de onzin en samenspel rechters en adv.
   klik op :    Eerherstel - De Doorzetter      Rechter Dillingh had het snel door, mijn 7 de adv deed niets.
klik op :      Vervolg van mijn 7de advocaat d - De Doorzetter  Lees onder zijn Rek.van deze Geldwolf

klik op :    Wat een rechtspraak - De Doorzetter  Normaal 2 jaar op de Rol ?  v.d Hoef adv Burgum

 Klik op :  Cazemier – Dedoorzetter   Lees onder Burg Cazemier  Doodmaken, Aangifte, Ik de Cel in.
                                                      Herhaald zich de geschiedenis in de gemeente Dongeradeel ? ( toen nog Oost Dongeradeel ) vroeg een lezer van mijn site.
                                                                  Toen hadden we een NSB er als burgemeester van 1941 tot 1945 dhr. Auke Ykema  ( bijnaam Domme Auke )
                                                                                   Deze liet net als Burg Cazemier ook onschuldige mensen van huis halen, en in de Cel zetten.

Klik op onderstaande linken :   Corruptie viert Hoogtij.
Zes ex advocaten lukt het niet - De Doorzetter           Hier staat ook adv. Wouter Bustin bij, hij schrijft u bent schuldig aan niets

Juristen SUR Univé link 155 – Dedoorzetter                     Lees onderstaande brieven 89,90 en 206 Kasteleijn schuldig aan niets.
Deurwaarders Kroes & Flikkema - De Doorzetter       Deze geldwolven hebben gingen ook mee met de andere geldwolven.

Niemand weet het link 201 – Dedoorzetter                         Weet U het, dan is de 100.000 euro beloning voor U.
Klein Probleem op Steekwagen – Dedoorzetter         Steekwagen vol leugens en rekeningen Adv, Notarissen en Deurwaarders.

Oplichters - Dedoorzetter.            Deze oplichter maakte de rechter ook wat wijs en ook deze rechters gingen hier in mee. zie foto’s onder

Waarschuwingen aan burgemeester Cazemier – Dedoorzetter        Lees in onderstaande brief 53  de mening van dhr. Middel  PVDA .
advocaat Machiels 2x gewaarschuwd. – Dedoorzetter                         Machiels wil nu alles begraven lees brief 74 b REDEN ?

Reactie van lezers link 174 – Dedoorzetter                                                               Dit zijn een klein aantal reacties van de lezers van mijn site.
De doorzetter uit de lucht.                                                                                      Weth  Albert v.d Ploeg CDA, moet de Waarheid uit de lucht. ???

Hoofdredacteur Blik op Nieuws – Dedoorzetter                             Media doodsbang voor de waarheid ook de Telegraaf.

Mening Rendert Algra – Dedoorzetter  CDA                                   Zo gaat dhr. Algra de geschiedenis in, lees ook brief 145

Hoge Raad der Nederlanden 31-1 –Dedoorzetter     Brief 149 dhr.van Koppen Onbegrijpelijk?? een kind begrijpt het.

112 Advies van dhr Spoelstra – Dedoorzetter                                                                       Deze vroeg naar bouwvergunningen van Jentje de Vries

Chantage – Dedoorzetter                                                                                                         Uit mijn dagboek van 1983  de brieven  73 a,b,c en d    en 117
Ook de Telegraaf zwijgt link 2 – Dedoorzetter                                          Ondanks beloning van 100.000 euro REDEN ?

Normen en waarden CDA – Dedoorzetter                                                  Brief 118,51a, 52 Jelle de Vries nu Wethouder CDA Ferwerderadiel.

Gewetenloze VVD burgemeester – Dedoorzetter                                    Waarschuwing voor deze VVD burg Cazemier

Wie is gestoord – Dedoorzetter                                                                         Wie het weet mag het zeggen   ( Rechter  Arjen van der Meer ??

Geweld bedreiging en brutaliteit – Dedoorzetter                                    Bangmakerij   ???

De leugen regeert – Dedoorzetter                                                                                        Al is de leugen nog zo snel...........

Wie spreekt de waarheid – Dedoorzetter                                                      Gaarne Reactie  wie durft ?

Prijsverschil Notarissen – Dedoorzetter                                                         Hellema en Helmig deze Notarissen zouden mijn huis veilen (2x)

Tijd schrijvende Notarissen – Dedoorzetter                                                Wie schrijft die blijft

Gerechtshof Amsterdam - Rechtspraak.nl                                                   Ook deze heren speelden het spel mee.

Prijsverschil Deskundigen lin – Dedoorzetter                                                 Ook deze heren van Oranjewoud  en P.R.C zouden mij plukken.

Zitting bij Raad van State – Dedoorzetter                                                    Zo gaan deze heren de geschiedenis in Gewetenloos

Raad van Discipline – Dedoorzetter                                                                Samenspel ook deze heren  Gewetenloos de geschiedenis in.

Hof van Discipline link 145 – Dedoorzetter                                                          Samenspel  niet bereid langs te komen, of iemand te sturen.

Advocaat dhr J – Dedoorzetter                                                                                             Nog een meeloper  met de andere 7 ex  advocaten.

                                     Word Vervolgd    gaarne reactie  en doorsturen