[Leiden] [Vrijwilligers] Flyeren

Steven Russchenberg | Piratenpartij steven.russchenberg op piratenpartij.nl
Vr Mrt 10 22:13:34 CET 2017

Ik zou morgen kunnen flyeren maar helaas ben ik niet zeker van voldoende
materiaal. Komende dinsdag ga ik samen met Gijs Peskens flyeren bij
Leiden Centraal tijdens de avondspits. Heb je dan zin om mee te doen?

Grt,

Steven