[Groningen] Opheffing Piratenpartij Groningen

Andre Hos ahospers op gmail.com
Za Jan 16 11:42:23 CET 2021

ja ik denk dat sinds de privacy wetgeving piratenparijt niet zoveel meer te
zeggen heeft.
..Sophie hoor ik nu ook regelamtig op de tv en radio over privacy..
Maar met Trump is de macht van Twitter wel weer actueel.