[Groningen] Kroegmeets in Groningen

Sjors Krebbeks sjors op krebbeks.com
Ma Sep 24 12:36:04 CEST 2018

Ik denk dat het ook wel een prima idee is om binnenkort een keertje weer samen te komen (al is het informeel 😉 )

-----Original Message-----
From: Groningen <groningen-bounces op lists.piratenpartij.nl> On Behalf Of Michiel Dulfer
Sent: Sunday, September 23, 2018 19:48
To: groningen op lists.piratenpartij.nl
Subject: Re: [Groningen] Kroegmeets in Groningen

PP Utrecht is erg goed bezig, de energie daar voelt als de onze tijdens de vorige gemeenteraad campagne. Als we met hun wat dingen samen gaan doen, en landelijk voorlopig in hun sop laten gaarkoken komt er misschien hier ook weer wat energie.

Ik zie er overigens niets in om een andere naam dan Piratenpartij te gaan voeren als dat is waar je op doelde...