[Groningen] Kroegmeets in Groningen

Alex Straver alex.straver op piratenpartij.nl
Zo Sep 23 16:34:15 CEST 2018

Ik denk dat het goed is om bij elkaar te komen. Ik denk ook dat we het
moeten hebben over waar het fout is gegaan. En dan niet over wat heeft
elk individu fout gedaan, maar wat hebben wij als groep fout gedaan of
nagelaten. Dit is niet om ons zelf te pijnigen, maar als we nu weer
hetzelfde gaan doen als wat we deden krijgen we weer het zelfde resultaat.

Voor mijzelf was een reden om te stoppen de manier waarop landelijke
werd bestuurd en hoe een paar individuen de complete partij vleugellam
weten te maken. Ik zou best wel door willen gaan in Groningen, maar
misschien wel onder een andere naam.

Alex Straver