[Groningen] Landelijke ALV - 18 november

Sjors Krebbeks sjors op krebbeks.com
Wo Nov 14 22:11:19 CET 2018

Lijkt mij cool om samen te reizen! 😊 Heb geen auto en vervoersmiddel maakt mij verder niet uit.

From: Groningen <groningen-bounces op lists.piratenpartij.nl> On Behalf Of Piratenpartij Groningen
Sent: Tuesday, November 13, 2018 23:32
To: Groningen Maillijst | Piratenpartij <groningen op lists.piratenpartij.nl>
Subject: [Groningen] Landelijke ALV - 18 november

Allen,

Aanstaande zondag 18 november vindt er een ALV plaats in Zalencentrum Utrecht-Zuid.
Voor degenen die hier naartoe gaan is het misschien handig (en wel zo gezellig) om gezamenlijk te reizen. Bij deze dus een mail om te inventariseren wie graan heen wil en of het mogelijk is gezamenlijk te reizen met de trein of te carpoolen.

Verder is het uiteraard mogelijk voor degenen die niet aanwezig kunnen zijn, om een ander lid te machtigen voor het uitbrengen van je stem. Zie hiervoor de volgende regels:

  1.  Leden kunnen andere leden machtigen om namens hen te spreken en stemmen.
  2.  De machtiging moet voorafgaand aan de ALV worden ingeleverd bij het presidium en schriftelijk getekend zijn door het lid dat zich laat vertegenwoordigen.
  3.  De machtiging vervalt zodra het lid dat zich laat vertegenwoordigen alsnog aanwezig is.
  4.  Elk lid mag maximaal één machtiging ontvangen.
Mocht het zo zijn dat er geen of weinig mensen vanuit Groningen naar de ALV gaan, dan is het uiteraard ook mogelijk om leden van een andere afdeling te machtigen.

Met vriendelijke groet,
Piratenpartij Groningen