[Groningen] Inloopavond Piratenpartij Groningen Vrijdag 12 oktober

klaas187 op tutanota.de klaas187 op tutanota.de
Vr Nov 9 10:12:40 CET 2018

Hallo,
Wegens familie omstandigheden lukt het me niet om vanavond de bijeenkomst van de Piratenpartij bij te wonen.
In december hoop ik weer wel aanwezig te zijn.
Met vriendelijke groeten
Klaas Dantuma.

Veilig verzonden met Tutanota. Reserveer vandaag je versleutelde mailbox!
 https://tutanota.com <https://tutanota.com>