[Groningen] Posters plakken

Remi Reuvekamp remi op remi.im
Za Mrt 10 21:47:24 CET 2018

Hoi Jonathan,

De voorspelling waar ik op vertrouw geeft het rooskleuriger weer.
Wel had ik er niet aan gedacht dat ik morgen vanaf 12:00 ga flyeren met
BOF. Daarna zou ik je graag kunnen helpen met plakken, maar volgens de
weersvoorspelling hier gaat het inderdaad in de middag regenen.

Andere dag deze week doen? Er is geen limiet tot hoe laat je mag
plakken? (Iemand vertelde me dat het tot 17:00 mag, maar deze regel kan
ik niet vinden op de site van de gemeente)

PS: Ik stuurde deze mail eerst per ongeluk alleen naar Jonathan. (Haat
dat Thunderbird een aparte knop voor Reply List heeft)

- remi