[Groningen] Posters plakken

Jonathan van Dijken | PPNL javandijken op piratenpartij.nl
Di Mrt 6 09:59:49 CET 2018

Leuk, ik heb 100 posters gevraagd op het grootste formaat en 100 op A3
formaat. Hiermee is dus wat extra beschikbaar als je de provincie wilt
beplakken! Ik weet ook zeker dat je meer kan krijgen van de webshop als
het onvoldoende blijkt!