[Groningen] Debat Dataveillance 14/03

Jonathan van Dijken | PPNL javandijken op piratenpartij.nl
Do Feb 22 18:08:17 CET 2018

So you know:

Onderstaand verzoek heb ik persoonlijk beantwoord,

Heb het verzoek geanonimiseerd doorgestuurd omdat ik niet weet of
Annemiek al haar gegevens permanent op de krochten van onze maillijsten
wilt hebben, maar ze heeft het wel aan onze maillijst (als niet lid)
gestuurd dus voor de transparantie doorgestuurd!

Met groet,
Jonathan.