[Groningen] Grote actie tegen de NAM in delfzijl -> www.code-rood.org

Dmitri PP dmitri op piratenpartij.nl
Ma Aug 13 22:29:30 CEST 2018

Dag Groningse Piraten,

Afgelopen zaterdag was ik bij een actie-training van code-rood
(www.code-rood.org). Hun plan is om een burgelijke
ongehoorzaamheidsactie op te zetten en het hek van een van de locaties
van de NAM te bezetten.

Ik ben enigszins op de hoogte van de status van Groningen maar misschien
is dit een actie waar jullie weer eensgezind mee aan de slag kunnen.

Het actie kamp staat van 24 tot 31 Augustus, ik ga daar zo lang mogelijk
aanwezig proberen te zijn. De actie zelf is op 28 & 29 augustus. Op 25
augustus is er een grote actietraining op het kamp in Groningen.

Ik hoop van jullie te horen en vooral om jullie daar te zien.

Arrrrrrrrrrr

Dmitri