[Groningen] Verzoek PPNL Amsterdam - Assistentie kiescommissie

Leo van Oudheusden leo.j.van.oudheusden op gmail.com
Di Sep 26 11:32:29 CEST 2017

beste mensen
ik ben onlangs uit Groningen naar Amsterdam verhuisd. Als het zinnig is ,
wil ik best per week enige tijd spenderen om de afd Amsterdam te helpen