[Groningen] [remi op remireuvekamp.nl: Re: *update* Re: Flyeren zaterdag 12:00]

Jonathan van Dijken | PPNL javandijken op piratenpartij.nl
Di Okt 10 07:57:05 CEST 2017

Doel sleepwet is inmiddels gehaald, en de reserves zitten er inmiddels
ook in, wil je nog flyeren?

Ik denk dat we inmiddels te laat zijn, maar laat de keuze aan jou :)