[Groningen] Komt allen en help Ancilla de kamer in.

Alex Straver alex.straver op piratenpartij.nl
Ma Mrt 6 22:47:16 CET 2017

Vrijdag 10 maart komt Ancilla naar Groningen. Ze zal tussen 11:00 en
16:00 in de stad zijn en van 18:00 -23:00 in Leeuwarden.

Ik wil iedereen vragen om Vrijdag Ancilla te helpen door met zo veel
mogelijk piraten haar te vergezellen door Groningen. Kan je maar een
uurtje? Geen probleem! alle beetjes helpen. Ik ben zelf de hele dag
aanwezig en jouw contact persoon als je informatie wil.

Kan je vrijdag niet en wil je toch graag helpen? Zaterdag is onze
laatste grote flyerdag. We willen met zoveel mogelijk piraten gaan
flyeren en vooral zichtbaar zijn.

Je hoeft je niet aan te melden, mag wel.

Alex Straver