[Groningen] Groepskortingskaartjes voor het Ancilla Groningen weekend. (13 t/m 16 januari)

Alex Straver alex.straver op piratenpartij.nl
Do Jan 5 13:02:13 CET 2017

Beste Piraten,

Ik heb voor elke dag van vrijdag 13 januari t/m maandag 16 januari een
groepskortingskaart aangemaakt waar je op kunt inschrijven.

De korting is afhankelijk van de hoeveelheid mensen die mee gaan. Hoe
meer mensen er mee gaan hoe goedkoper het word.  Bij 4 mensen is een
retour €13.50 per persoon, bij 10 mensen €7,00 per persoon. (vanuit waar
dan ook in Nederland)

Je kunt je op de pad aanmelden
https://pad.piratenpartij.nl/p/groepskorting

*let op 1:* Let erop dat je dezelfde gegevens invult als op de ID kaart
staan, aangezien het een persoonlijke kortingskaart is. Wil je niet je
gegevens in de pad zetten maar wel mee? Mail mij dan jou persoonlijke
gegevens. mijn PGP sleutel zit als bijlage in deze mail. Zorg er wel
voor dat je mailadres in de pad staat zodat ik je kan koppelen met wie
mee wil.

*Let op 2:* Blijf je 1 of meerdere nachten? neem dan voor je aankomstdag
een groepsretour *en *voor je vertrekdag een groepsretour.

Met vriendelijke groet,

Alex Straver