[Groningen] Opgeven voor flyeren

Piratenpartij Groningen groningen op piratenpartij.nl
Di Feb 28 14:54:02 CET 2017

Lieve mensen,

Nog maar 2 weken tot de verkiezingen. De harde kern heeft al een paar
keer geflyerd, maar nu is het tijd om massaal te gaan flyeren.

Ik wil jullie vragen om je in de pad in te schrijven wanneer en waar je
wil flyeren.

*Instructies:*
Open de link en je komt meteen in de pad terecht.
Kies een datum en locatie en ze je naam achter het tijdvak dat je
beschikbaar bent.
Staat er nog geen datum, locatie of tijdvak dat jij wil? *Gewoon
toevoegen!* Toevoegen mag altijd, weghalen doe je door middel van
doorhalen van de tekst.

https://pad.piratenpartij.nl/p/flyeren-grn

(Voor harde kern: Ik hou ook in Trello de administratie bij voor het
totaal overzicht.)

Tips:
*Kleding:*
Heb je geen Piratenkleding? meld dit dan bij Alex Straver, dan regelen
we iets.
Goede (waterdichte/afstotende) schoenen.
Kijk goed naar het weerbericht en kleed je erop. Kleed je altijd iets
warmer dan je normaal zou doen, ivm het lang buiten zijn en veel stil staan.
Draag geen zonnebril! draag een (PPNL) pet als je last van de zon hebt
Schone kleding en verzorgd uiterlijk. Je bent het gezicht van de partij.
Vlag blijft goed zitten in een rugzak met een map waar de stok doorheen
kan en opgevuld met kleding (licht en volumineus)
*Flyers:*
opvragen bij Alex Straver
*Vlag & Stok:*
opvragen bij Alex Straver
*Doorlopende ontheffing:*
Alleen voor het centrum en stationsgebied. Een ervaren Piraat zal altijd
begeleiden. Deze heeft ook de ontheffing digitaal (Trello) bij zich.

Voor vragen en opmerkingen kan je bij mij terecht.

*Help Ancilla de kamer in!!!*

Met vriendelijke groet,
Alex Straver