[Groningen] Fwd: verkiezingen

Piratenpartij Groningen groningen op piratenpartij.nl
Za Feb 18 07:54:21 CET 2017

Hoi Rico, Homane,

Rico; We hadden gisteren Homane uit Assen op de kroegmeet en hebben hem
meteen een paar posters meegegeven om daar te gaan plakken. Hij gaf aan
ook wel naar Emmen te willen rijden. Hoeveel posters heeft jouw
moeder/is dat genoeg voor heel Emmen (of in ieder geval de belangrijkste
plekken)?

Bij deze zijn e-mailadres. Spreek onderling maar wat af (je mag me
natuurlijk blijven CC-en).

Ik heb Homane de wikilijst met de plaklocaties van Assen en Emmen
doorgegeven.

Groet,
Alex Haan