[Groningen] Kraambezetting Informatiemarkt Bevrijdingsfestival 5mei 12:00-18:00

Alex Haan alex.haan op piratenpartij.nl
Zo Mrt 20 10:02:10 CET 2016

Hallo allemaal,

Ik heb ons zojuist weer aangemeld voor een kraam op de informatiemarkt van
het Bevrijdingsfestival.
We horen rond 10 april of we een plek krijgen. Maar ik wil alvast beginnen
met het plannen van de bezetting.

http://www.bevrijdingsfestivalgroningen.nl/ - tijdsschema van de podia is
nog niet bekend.

Wanneer:
Dinsdag 5 mei van 12:00 tot 18:00 (we kunnen volgens mij eerder aanwezig
zijn om op te bouwen - meer informatie volgt.).
Het is dan ook Hemelvaart, dus zijn de meeste mensen vrij.

Gevraagd:
Bij de kraam te staan, mensen te woord staan. Minimaal zo'n 3 mensen
bezetting.

Geef aan:
- Wanneer je (niet) kunt. Een (geplande) paar uurtjes zijn ook al welkom om
anderen even wat rust te geven, zodat ze eventueel wat van de muziek kunnen
genieten.
Als je om 12:00u kunt beginnen, geef dan aan of je eerder aanwezig kunt
zijn (ik denk aan een uur) om mee te helpen met het inrichten van de kraam.
- Of je (g)een Piratenpartij t-shirt/windjack hebt.
- Als je nog geen t-shirt hebt, dan kun je eentje kopen (€10 zie het als
een gift)/krijgen(mocht je het zelf niet kunnen betalen, dan komen we er
altijd wel uit)/lenen. De windjacks kunnen we onderling wel wat wisselen -
maar misschien is het wel heel mooi weer…
- Als je een leuk idee hebt om bij de kraam te doen (kom maar op;
schminkers, ballonnenknopers). Of een idee voor promotiemateriaal hebt.
Mochten daar onkosten aan zitten, dan kunnen we daar over overleggen.
Eventueel starten we voor grotere ideeën even een aparte mailwisseling hier
op de groep.

Alex Haan

----
Alex Haan:
- Kan hele dag (met inrichten), wil wel graag een aantal uren de markt op,
tijd nog niet bekend/vrij.
- Heeft t-shirt&windjack