[Groningen] Gezamenlijk naar lijsttrekkerverkiezing in Amsterdam

Joshua (TheYOSH) Rubingh theyosh op piratenpartij.nl
Ma Jun 20 08:07:05 CEST 2016

De lijst groeit en gaat de goede kant op. Maar nog steeds kunnen mensen
hiervoor aanmelden. Je mag ook uit het zuiden des lands komen om mee te
doen.

Dus wil je voor 10 euro heen en weer naar de speciale ALV op 26 juni,
mail mij, en ik zet je op de lijst. Meer informatie kun je lezen op de
Groninger Piratenpartij website.

https://groningen.piratenpartij.nl/2016/06/13/gezamenlijk-naar-lijsttrekkerverkiezing-amsterdam/

Groeten
Joshua