[Groningen] Kroegmeet Piratenpartij Groningen Vrijdag 8/1

Max van den Berg maxvandenbergnl op gmail.com
Vr Jan 8 19:09:48 CET 2016

Ben er vanavond niet.
Ivm. Versnelde opleiding is mijn studenten OV een paar weken niet actief,
en ik heb geen geld meer deze maand.
In februari ben ik er weer!

Groeten, Max