[Groningen] Groepsreis naar ALV

Michiel Dulfer dulf op piratenpartij.nl
Za Feb 27 12:00:09 CET 2016

Met de NS kun je goedkoop als groep reizen...
Groep is een groot woord, als je allemaal hetzelfde eindstation hebt,
ben je een groep. Ander beginpunt, andere tijd, maakt allemaal niet uit!

https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/ns-groepsretour

Vanaf 4 personen voor slechts € 55,-. Dat is € 13,75 euro per persoon.
5e t/m 10e persoon betaalt € 2,50.

dus met 10 man is het 7 euro per persoon retourtje naar de ALV vanaf
anywhere in NL!

Het kan NIET anoniem :(

http://www.treinreiziger.nl/reizen/treinkaartjes/ns_groepsretour
"Je kan het NS Groepsretour alleen online kopen via ns.nl. Je hoeft
alleen de eindbestemming op te geven. Na aankoop krijg je een e-mail met
een vouchercode, die kan je doorsturen naar de personen met wie je wilt
reizen. Iedere reiziger kan met de vouchercode gratis een e-ticket
aanmaken. Daarbij moet iedere reiziger zijn beginpunt, naam en
geboortedatum invullen. Het treinkaartje moet je zelf uitprinten en is
alleen geldig in combinatie met een geldig legitimatiebewijs. De
treinreis mag op maandag t/m vrijdag niet voor 9 uur beginnen."

Ik wil het kaartje wel kopen als jullie mij dan jullie deel aan mij in
bitcoin betalen (kan rechtstreeks met iDeal indien nodig), of contant op
de ALV

PS: als dit aanslaat, misschien kan het bestuur dit voortaan standaard
regelen?