[Groningen] Kraambezetting Informatiemarkt Bevrijdingsfestival 5mei 12:00-18:00

Alex Haan alex.haan op piratenpartij.nl
Wo Apr 6 21:02:27 CEST 2016

Ik had op wat meer vroege animo gehoopt.
Maar hopelijk helpt het volgende:
"Beste Deelnemers,       (nee, was geen TO-fail)

Bij deze wil ik bevestigen dat jullie een plek hebben op de
informatiemarkt."

5 mei is net minder dan een maand weg. Plan dus in wanneer je de kraam kunt
en wilt bemannen!

Alex Haan