[Groningen] Groningen Verzamelmail, Volume 13, Nummer 8

Herr Knabbel Rolland peter_rolland op hotmail.com
Di Sep 29 13:56:27 CEST 2015

Lijkt me leuk om heen te gaan als gnu er heb  gaat er toevallig  , wil zelf al een beste tijd van alles wel leren op de manier waarop het hoort ghehe tijd genoeg en dan kom je dat soort sites vaak genoeg tegen komt toevallig iemand langs loppersum groetjes Peter rolland 100meter wonend van de lopster molen