[Groningen] Provinciale Staten 2015 - Groningen : Andere vergelijkbare partijen?

Michiel Dulfer dulf op piratenpartij.nl
Ma Mrt 9 00:18:11 CET 2015

Volgens mij zit D66 hier in het noorden behoorlijk in het rechterkamp.

Wat ik mij herinner van de gemeenteraad verkiezingen was dat we zo op
veel punten overeenkomst hadden met de Partij voor de Dieren.
Zij denken hetzelfde als wij over de punten die wij belangrijk vnden,
alleen geven ze die punten weinig aandacht omdat hun focus heel ergens
anders ligt...

Michiel