[Groningen] Stemmen / poll fuck

Joshua (TheYOSH) Rubingh piratenpartij op theyosh.nl
Di Sep 9 13:45:00 CEST 2014

Verzoek aan ieder die de vragenlijst heeft ontvangen:

Graag kijken of ie echt anoniem is. Want je krijgt een enquete op basis
van je kenteken. Dus ze weten waar de auto 'woont'. Als er dan op de
enquete formulier unieke kenmerken staan, is het niet anoniem.

Tekst van RTVNoord:

"De kentekens worden alleen voor het onderzoek gebruikt. De
vragenlijsten kunnen anoniem worden behandeld. De resultaten worden eind
2014 verwacht."

Dus ik ben zeker twee enquetes nodig, om te zien of er persoonlijke
informatie is af te leiden aan het formulier. Als iemand een buurman
heeft of iemand anders kent, die dus zo'n enquete thuis krijgt, graag
een copietje mailen naar mij of de groningen lijst?

Alvast bedankt.
Groeten
Joshua

---