[Groningen] TTIP debat/discussie met JD (D66 jeugd)

Michiel Dulfer dulf op piratenpartij.nl
Za Sep 6 13:31:30 CEST 2014

We hebben gisteravond gekletst met het toekomstig bestuur van de JD en
ze zijn erg geïnteresseerd om een gezamelijke activiteit te doen.

Hun voorstel was om ergens in october op een dinsdagavond een paar
"prominenten" een verhaaltje te laten doen over waarom wel/niet TTIP, en
dan de discussie open te gooien.

Ik wil proberen Dirk Poot of Matthijs Pontierre hierheen te krjgen.
Matthijs zit goed in de stof en heeft al eens met een D66er de vloer
aangeveegd over TTIP, van Dirk weet ik niet hoe goed hij in die stof
zit, maar hij kan erg goed een praatje houden en discussieren.

Mijn vraag is aan de beide heren: heeft een van jullie (of allebei) zin
om op een dinsdag naar Groningen te komen om met de D66 jeugd en een
partijprominent (eventueel lokaal) in discussie te gaan over TTIP?

Mijn vraag aan de Groningse piraten: Wie denkt dat hij/zij langs kan
komen op welke dinsdag?

@Matthijs: mag ik jou op de [Groningen-Intern] lijst zetten voor de
gelegenheid?