[Groningen] [Groningen-Intern] Groninger Nieuwsflits

Alex Haan alex.haan op piratenpartij.nl
Zo Nov 23 22:19:15 CET 2014

Ok, het was niet handig om een reply op de interne maillijst te doen en dan
op het laatst te bedenken; "he, die kan ook wel op de publieke lijst".
Hopelijk stonden er in de voorafgaande mailwisseling geen prive zaken.
Excuses.

AlexH

> Ik heb maar even een padje aangemaakt met de vier opties die men verzameld
> heeft: https://pad.piratenpartij.nl/p/grn-kroegmeet-tour
> Daar graag aangeven wie er wil/kan gaan (en rijden).
>
> AlexH

> theyosh op piratenpartij.nl>:

>>> instance_id=675