[Groningen] Piratenpartij Leeuwarden/Friesland

frank87 frank87 op xs4all.nl
Di Aug 12 21:45:30 CEST 2014

Om in ieder geval wat activiteit te hebben, ben ik alvast een
twitteraccount begonnen(@PiratenpartijFr). Als iemand wil helpen?

Voor 1 september kom ik denk ik niet aan een kroegmeet toe, maar als
iemand een goede lokatie weet, dan hoor ik het graag. In Leeuwarden zou
voor de hand liggen, maar als er ergens anders een groep zit die actief
wil worden is dat ook best. Aangezien de volgende verkiezing provinciaal
is, is de hele provincie welkom.

Groet,
     Frank