[Friesland] Aanloop volgende verkiezingen

Frank frank87 op xs4all.nl
Za Apr 1 11:16:43 CEST 2017

Hoi,

Er zijn eigenlijk altijd volgende verkiezingen. Het is volgens mij zaak
om daar als hechte groep aan te beginnen. Daarom een voorstel over de
kroegmeets:

Kunnen we er geen onderwerp aan koppelen. Iedere keer iemand die een
verhaaltje vertelt over een bepaald politiek interessant onderwerp (en
dat hoeft geen piraten-stokpaardje te zijn). Dan weten we tenminste een
beetje wat er leeft bij piraten, de volgende verkiezingen.

Vrijdag lijkt me geschikt om het over de volgende verkiezingen te hebben
(daar zal vast de afgelopen campagne ter sprake komen). Kan Michiel dat
een uitleg geven wat daar voor nodig is (administratief en organisatorisch)?

Wil ik de volgende keer wel een verhaal doen over het Fries ganzenbeleid
(en het bijbehorende gelobby). Of over het maximeren van de
democratische invloed in het huidige bestel (misschien iets meer kans op
aktie).

Groet,

     Frank